Гарантія, обмін, повернення

Гарантія, обмін та повернення продукції

Чи можу я обміняти товар або повернути продукцію?


Так, ви можете обміняти або повернути товар протягом 14 днів після покупки. Це право гарантує вам Закон про захист прав споживача.

Щоб використати цю можливість, будь ласка, переконайтеся, що:

  • товар, що не був у вжитку і не має слідів використання: подряпин, сколів, потертостей тощо;
  • товар повністю укомплектований та не порушена цілісність упаковки; збережено всі ярлики та заводське маркування.

Тобто ви маєте право обміняти товар належної якості на аналогічний, якщо товар не задовольнив вас за формою, габаритами, фасоном, кольором, розміром або з інших причин не може бути використаний за призначенням.

Обмін товару належної якості здійснюється, якщо він не використовувався і якщо його товарний вигляд, споживчі властивості, пломби, ярлики, а також розрахунковий документ, виданий споживачеві разом з проданим товаром.

У випадку, якщо ви звернулися протягом 14 днів з моменту покупки з проханням обміняти товар неналежної якості на вашу думку, але товар відповідає критеріям товару належної якості, у такому разі Продавець здійснює обмін товару.

Але якщо товар не працює, обмін або повернення товару здійснюється лише за наявності укладання/акту сервісного центру, про те, що умови експлуатації не порушені.

Куди звертатись з питань гарантійного обслуговування?


У випадку, якщо Товар вимагає гарантійного обслуговування, просимо вас звернутися до телефону 0 (800) 50-54-60 або в сервісний центр, контактні дані якого ви можете знайти в гарантійному талоні.

Якою є гарантія на цей товар?


Термін гарантії вказаний в описі кожного продукту на веб-сайті.

Гарантія надається до 36 місяців, залежно від продукту Cooper&Hunter.

Підтвердженням гарантійних зобов’язань є гарантійний талон виробника.

Сервісний центр не може відремонтувати мою продукцію у гарантійний період


У разі виявлення протягом встановленого гарантійного терміну суттєвих недоліків, що виникли з вини виробника, у продукції Cooper&Hunter, який ви у нас купили, або він вийшов з ладу з вини виробника і не може бути відремонтований в авторизованому сервісному центрі, ми обміняємо товар на аналогічний чи повернемо гроші.

Для цього, будь ласка, надайте нам:

  • товар із повною комплектацією;
  • гарантійний талон;
  • документ, що підтверджує оплату;
  • висновок сервісного центру з позначкою у тому, що товар має «істотний недолік».

У яких випадках гарантія не надається?


Сервісний центр може відмовити у гарантійному ремонті у разі:

  • порушення безпеки гарантійних пломб;
  • наявності механічних чи інших ушкоджень, що виникли внаслідок умисних чи необережних дій покупця чи третіх осіб;
  • порушення правил використання;
  • несанкціонованого розтину, ремонту або зміни внутрішніх комунікацій та компонентів товару, зміни конструкцій чи схеми товару;
  • якщо виявлені пошкодження, спричинені потраплянням всередину виробу сторонніх предметів, речовин, рідин, комах або екстремальних температур.

Гарантійні зобов'язання та гарантійне обслуговування не поширюються на Продукцію у разі:

  • випадкового ушкодження (дефекти заподіяні клієнтом);
  • ушкодження внаслідок стихійних лих (природних явищ);
  • пошкодження, що виникли внаслідок недбалого відношення або використання (недотримання температурного режиму, вплив рідини, запиленості, механічні пошкодження, потрапляння всередину корпусу сторонніх предметів);
  • пошкодження, спричинені аварійним підвищенням або зниженням напруги у мережі;
  • пошкодження або ненормального функціонування виробу, спричинені збоями або невідповідністю стандартам параметрів живильних, кабельних та інших подібних зовнішніх факторів;
  • пошкодження, спричинені дефектами системи, в якій використовувався даний товар, або що виникли внаслідок з’єднання та підключення товару до інших виробів;
  • ушкодження, спричинені використанням товару не за призначенням або з порушенням правил експлуатації;
  • природне зношування елементів у випадках перевищення зазначених норм нормальної експлуатації, а також корпусних елементів переносних виробів;
  • пошкодження або ненормальне функціонування виробу викликане програмами;
  • пошкодження або ненормального функціонування виробу, спричинені використанням нестандартних та (або) неякісних витратних матеріалів, приладдя, запасних частин;
  • наявності на виробі ознак ремонту не уповноваженими особами.

Загальні питання щодо гарантії, обслуговування та ремонту обладнання: 0 (800) 50-54-60

Телефон технічної підтримки з підключення до мережі Wi-Fi: (066) 411-00-07

(щодня з 09:00 до 18:00)

112 - столько SQL запросов к базе.
1,724298 - за столько сгенерировалась страница.