Доставка та оплата
Оплата
Готівка
Оплата готівкою при отриманні товару можлива на території України. Оплата провадиться виключно у національній валюті. На підтвердження оплати ми надаємо Вам товарний чек.
Безготівкова
Оплата за безготівковим розрахунком здійснюється в касі відділення будь-якого банку або з розрахункового рахунку Вашої фірми. При виборі безготівкового способу оплати, доставка замовлення можлива після надходження коштів на наш розрахунковий рахунок.
Оплата за безготівковим розрахунком здійснюється наступним способом:
Після оформлення замовлення менеджер магазину електронною поштою надішле Вам рахунок, який Ви зможете оплатити в касі відділення будь-якого банку або з розрахункового рахунку Вашої фірми. Для юридичних осіб пакет усіх документів надається.
Оплата карткою
Оплата замовлення онлайн банківською карткою Visa або MasterCard. Доставка товару можлива лише після підтвердження платежу.
Ви можете сплатити замовлення банківською карткою Visa або MasterCard. Оплата за допомогою платіжних карток здійснюється наступним способом: під час оформлення замовлення на сайті, Вам буде запропоновано зробити вибір способу оплати. У графі “Оплата” вам потрібно вибрати “Оплата Приват24”.
Після цього заповнення всіх реквізитів Вам будуть надіслані реквізити платіжної картки ПриватБанку, на яку необхідно буде внести оплату за продукцію.
Будь ласка, зверніть увагу, отримати товар, оплачений платіжною карткою, може тільки той клієнт, чиї ПІБ були вказані під час оформлення заявки, тому при отриманні замовлення обов’язково потрібно мати при собі паспорт. Інакше необхідно повідомити про це одного з наших менеджерів.
Накладеним платежем
Оплата готівкою при отриманні товару від кур’єра або в сервісі доставки «Нова пошта»
Ви можете сплатити замовлення післяплатою при виборі способів доставки: Доставка до відділення «Нова пошта»
Оплата провадиться після перевірки складу посилки на відповідність замовлення та товарному чеку виключно в національній валюті. Звертаємо вашу увагу, що при отриманні посилки у відділенні компанії перевізника або у кур’єра та оплаті ви підписуєте акт приймання-передачі, яким підтверджуєте факт перевірки посилки на відповідність Вашому замовленню, а також погоджуєтеся із зовнішнім виглядом товару, його комплектацією та не маєте претензій до інтернет-магазину та компанії перевізнику.
Доставка
Адресна доставка по Києву
Кур’єрська доставка по Києву здійснюється з понеділка до п’ятниці з 09:00 до 18:00. Субота 10:00 до 13:00.
Занесення великогабаритного товару на поверх є платною послугою! Про вартість цієї послуги можна дізнатися у нашого менеджера при замовленні товару.
За наявності товару на складі та оформленні замовлення до 12.00 доставка відбувається в день оформлення замовлення, крім неділі. Якщо замовлення оформлено після 12.00 – доставка кур’єром здійснюється наступного дня.
Якщо замовлення оформлено у неділю, доставка провадиться у понеділок.
Оператор контакт-центру уточнює наявність товару на Ваше замовлення, погоджує з Вами адресу, зручні дати та час доставки.
В обов’язковому порядку перевіряйте ваше замовлення на відповідність до товарного чека перед оплатою в кур’єру.
Звертаємо Вашу увагу, що при отриманні посилки у кур’єра та підписуючи акт прийому-передачі Ви підтверджуєте факт перевірки посилки на відповідність Вашому замовленню, а також погоджуєтесь із зовнішнім виглядом товару, його комплектацією та не маєте претензій до інтернет-магазину.
Доставка по Україні
Доставка здійснюється компанією експрес-перевезеннями “Нова Пошта”. Терміни доставки до відділення «Нова пошта» 1 – 3 дні.
Після надсилання замовлення ви отримаєте SMS-повідомлення з номером експрес-накладної.
Уточнити конкретну дату отримання вашого замовлення ви можете на сайті компанії «Нова пошта»
В обов’язковому порядку перевіряйте ваше замовлення на відповідність до товарного чека перед оплатою у відділенні «Нова пошта».
Важливо!
Перед відправкою весь товар перевіряється та страхується на повну вартість. При отриманні відправлення необхідно перевірити товар безпосередньо у відділенні компанії “Нова пошта” у присутності співробітника. У разі неповного комплекту, нестачі товару або відсутності документів (чек, гарантійний талон тощо) необхідно скласти акт невідповідності. Якщо упаковка пошкоджена, або на товарі виявлені механічні пошкодження, вам необхідно відмовитися від відправлення або пред’явити претензії компанії “Нова пошта”. Компанія “Нова пошта” відшкодовує завдані збитки, якщо вони були заподіяні з її вини.